Zmieniamy się dla Ciebie! Dla produktów Sissel, skorzystaj z darmowej dostawy zamówień powyżej 200 złotych!

Regulamin do 24.12.2014

Regulamin obowiązujący od dnia 25.12.2014r.

Regulamin obowiązujący do dnia 24.12.2014r. do pobrania i wydruku w formacie pdf

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.sissel.com.pl

Sklep internetowy działający pod adresem www.sissel.com.pl prowadzony jest przez Sissel Dystrybucja Bartosz Tomala z siedzibą w Warszawie przy ul. Dewajtis 3, NIP: 643-119-99-72.


§1 DEFINICJE

  1. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna lub firma, składająca Zamówienia i dokonująca zakupu Towarów;
  2. Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.sissel.com.pl, za pośrednictwem którego Klient składa Zamówienia i dokonuje zakupu Towarów;
  3. Sissel Dystrybucja – podmiot będący właścicielem i prowadzący Sklep;
  4. Towar – produkty prezentowane w Sklepie;
  5. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i ilość Towaru;
  6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sissel Dystrybucja a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
  7. Czas realizacji Zamówienia – okres jaki upływa od momentu otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia (w przypadku płatności gotówką przy odbiorze Towaru), od momentu wpłynięcia należności na rachunek bankowy Sissel Dystrybucja (w przypadku przedpłaty przelewem), od momentu wpłynięcia środków przekazanych przez pożyczkodawcę (w przypadku płatności za pośrednictwem Rat PayU) lub od momentu poprawnego zakończenia płatności w elektronicznym systemie płatności (w przypadku skorzystania z PayU) do momentu wysyłki Towaru do Klienta.


§2 INFORMACJE PODSTAWOWE

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady składania Zamówień w Sklepie oraz zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
  2. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu to:

a) przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 6.0 lub nowszej z włączoną obsługą języka javascript lub

b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub nowszej z włączoną obsługą języka javascript;

c) minimalna rozdzielczość ekranu to 1024 x 768 pikseli.

  1. Klientowi zakazuje się dostarczania treści niezgodnych z prawem oraz korzystania ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie i uciążliwy dla innych Klientów.
  2. Wszystkie produkty prezentowane w Sklepie są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  3. Wszelkie nazwy i znaki handlowe umieszczone na stronach internetowych Sklepu są znakami zastrzeżonymi dla ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celu identyfikacji.
  4. Informacje o Towarach prezentowane w Sklepie nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  5. Do każdego zakupu wystawiany jest paragon. Podczas procedury składania Zamówienia Klient może zgłosić chęć otrzymania faktury VAT.


§3 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Zamówienia w Sklepie można dokonać w następujący sposób:

a) na stronie internetowej www.sissel.com.pl: wypełniając formularz Zamówienia;

b) pocztą elektroniczną: wysyłając na adres kontakt@sissel.com.pl Zamówienie, zawierające dane wystarczające do jego realizacji tj. imię i nazwisko/nazwę, adres dostawy oraz określenie sposobu płatności i wysyłki, dane do faktury;

c) telefonicznie: składając Zamówienie pod numerem 22 833 53 33

  1. Aby dokonać zakupu Towarów w Sklepie Klient może:
    2.1. zarejestrować się w ramach serwisu internetowego Sklepu

a) Rejestracja polega na ustaleniu przez Klienta loginu (adresu e-mail) i hasła do konta, potwierdzeniu rejestracji poprzez kliknięcie na link przesłany na adres poczty elektronicznej oraz podaniu i zapisaniu swoich danych osobowych.

b) Do prawidłowego zakończenia procedury rejestracji niezbędna jest akceptacja Regulaminu Sklepu w jej trakcie.

c) Klient zarejestrowany i zalogowany na stronie internetowej Sklepu ma możliwość wglądu w historię Zamówień, status realizacji bieżących Zamówień oraz nie ma konieczności wprowadzania swoich danych osobowych podczas dokonywania kolejnych Zamówień.

2.2 złożyć Zamówienie bez rejestracji

a) W trakcie procedury Zamawiania Klient zobowiązany jest do podania danych koniecznych do zrealizowania Zamówienia, w szczególności imienia, nazwiska, adresu, adresu dostawy.

b) Do zakończenia procedury Zamówienia niezbędna jest akceptacja Regulaminu Sklepu.

  1. W celu złożenia Zamówienia na stronie internetowej Sklepu, należy dokonać wyboru Towarów podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty i informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu.
  2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta dokonywany jest przez ich dodanie do Koszyka.
  3. W trakcie procedury Zamawiania Klient wybiera odpowiednią formę przesyłki i płatności.
  4. W trakcie składania Zamówienia Klient może założyć konto w serwisie internetowym Sklepu (zarejestrować się).
  5. Procedura składania Zamówienia w serwisie internetowym Sklepu kończy się w chwili naciśnięcia przycisku „Zamów”.
  6. W trakcie składania Zamówienia (do chwili naciśnięcia przycisku „Zamów”) Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz zmian w zakresie wyboru Towarów.
  7. Wysłanie Zamówienia przez Klienta stanowi oświadczenie woli zawarcia Umowy sprzedaży z Sissel Dystrybucja.
  8. Po dokonaniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie Zamówienia.
  9. Do zawarcia Umowy sprzedaży dochodzi w momencie otrzymania przez Klienta wiadomości potwierdzającej przyjęcie Zamówienia, o której mowa w §3 pkt. 10.
  10. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie i potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży następuje poprzez przesłanie Klientowi na adres poczty elektronicznej potwierdzenia Zamówienia.


§4 REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I DOSTAWA TOWARÓW

  1. Czas realizacji Zamówienia wynosi do 21 dni roboczych od momentu:

a) otrzymania przez Klienta wiadomości potwierdzającej przyjęcie Zamówienia (w przypadku płatności gotówką przy odbiorze Towaru);

b) wpłynięcia należności na rachunek bankowy Sissel Dystrybucja (w przypadku przedpłaty);

c) wpłynięcia środków przekazanych przez pożyczkodawcę (w przypadku płatności za pośrednictwem Rat PayU);

d) poprawnego zakończenia płatności w elektronicznym systemie płatności PayU.

  1. W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia w podanym terminie, Klientowi zostanie zaproponowany nowy termin realizacji Zamówienia lub możliwość odstąpienia od Umowy sprzedaży.
  2. Sissel Dystrybucja zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży, jeżeli Zamówienie stało się niemożliwe do zrealizowania wskutek okoliczności, za które Sissel Dystrybucja nie ponosi odpowiedzialności.
  3. Dostawa Towarów ograniczona jest do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
  4. Dostawa Towarów do Klienta odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
  5. Koszty dostawy zostają wskazane Klientowi w trakcie składania Zamówienia.
  6. Odbierając przesyłkę, Klient ma prawo do sprawdzenia czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu mechanicznemu i czy jest kompletne. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub niekompletności przesyłki, można sporządzić Protokół Szkody w obecności pracownika firmy kurierskiej, Poczty Polskiej lub listonosza. Protokół powinien wówczas być przygotowany w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, podpisanych przez Klienta oraz pracownika firmy kurierskiej, Poczty Polskiej lub listonosza. Sporządzony przy odbiorze przesyłki Protokół Szkody ułatwia procedurę reklamacji.

§5 CENY TOWARÓW I METODY PŁATNOŚCI

  1. Wszystkie ceny Towarów zostały wyrażone w złotych polskich w kwotach netto i brutto (zawierających podatek VAT).
  2. Informacja o cenie Towaru ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie Zamówienia do momentu zakończenia realizacji Zamówienia.
  3. Klient może dokonać płatności za zakupione Towary w następujący sposób:

a) gotówką przy odbiorze Towaru – płatne pracownikowi firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej (tylko przy Zamówieniach do kwoty 5000 złotych brutto);

b) przelewem na rachunek bankowy Sissel Dystrybucja;

c) korzystając z elektronicznego systemu płatności PayU;

d) korzystając z systemu Raty PayU – zawierając umowę pożyczki z Alior Bank S.A. za pośrednictwem elektronicznego systemu PayU (tylko przy Zamówieniach na kwotę od 300 do 20000 złotych brutto).


§6 UPRAWNIENIA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KLIENTA

  1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn w terminie 10 dni od momentu dostarczenia Towaru do Klienta.
  2. Warunkiem odstąpienia od Umowy sprzedaży jest wysłanie na adres Sklepu (Sissel Dystrybucja Sp. z o. o., ul. Dewajtis 3, 01-815 Warszawa) pisemnego Oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przed upływem terminu określonego w §6 pkt. 1.
  3. Prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi w przypadku:

a) Towarów przygotowanych na specjalne zamówienie dla konkretnego Klienta i w sposób nierozerwalnie z nim związanych.

  1. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu zakupionego Towaru w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Dołączenie do zwracanego Towaru kompletu dokumentów ułatwi i przyspieszy procedurę odstąpienia od Umowy.
  2. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sissel Dystrybucja dokona zwrotu wpłaconej przez Klienta należności niezwłocznie, w terminie do 14 dni od odstąpienia przez Klienta od Umowy sprzedaży.
  3. Koszt opakowania i odesłania Towaru na adres Sklepu ponosi Klient.


§7 RĘKOJMIA ZA WADY

  1. Sissel Dystrybucja jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta niebędącego konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu cywilnego za wady fizyczne lub prawne sprzedanych Towarów w ramach rękojmi za wady, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.


§8 REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW

  1. Sissel Dystrybucja jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu cywilnego, za niezgodność sprzedanego Towaru z Umową sprzedaży, na zasadach określonych w Ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  2. Reklamacje należy składać w formie pisemnej (na adres Sklepu lub poczty elektronicznej Sklepu).
  3. Sissel Dystrybucja zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.


§9 GWARANCJA JAKOŚCI

  1. Sissel Dystrybucja nie jest producentem Towarów prezentowanych w Sklepie i nie udziela na nie własnej gwarancji.
  2. Warunki gwarancji udzielanej przez producentów Towarów prezentowanych w Sklepie określone są w kartach gwarancyjnych poszczególnych Towarów.


§10 REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Sissel Dystrybucja podejmuje działania w celu zapewnienia poprawnego działania Sklepu i zobowiązuje się usunąć wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sissel Dystrybucja w formie pisemnej (na adres Sklepu lub poczty elektronicznej Sklepu) o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu.
  3. Sissel Dystrybucja zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.


§11 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Klienta na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez Sklep w celu realizacji Zamówienia, a co za tym idzie mogą być one w tym celu przekazane innym podmiotom, takim jak firmy kurierskie, operatorzy płatności, serwisy aukcyjne.
  2. Zarejestrowany Klient może wyrazić zgodę na przesyłanie informacji handlowych przez Sklep. Zgoda ta może zostać wycofana przez Klienta w każdej chwili.
  3. Sklep dokłada wszelkich możliwych starań, aby zapewnić ochronę udzielanym przez Klienta informacjom i danym osobowym, przekazanym podczas korzystania ze Sklepu i dokonywania Zamówień.
  4. Szczegółowe zasady ochrony danych osobowych przez Sklep znajdują się w Polityce Prywatności.


§12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Rozstrzyganie sporów pomiędzy Sissel Dystrybucja a Klientem będącym konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu miejscowo zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Sissel Dystrybucja a Klientem niebędącym konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Sissel Dystrybucja.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny i inne właściwe przepisy prawa polskiego.