SISSEL Ball (75 cm)

Dodaj recenzję:
  • Producent: Sissel
  • Kod producenta: 7640112121304
  • Dostępność: Dostępny - wysyłamy w 24h Dostępny - wysyłamy w 24h
  • szt.
  • Cena netto: 77,24 zł 95,00 zł

Sissel Ball to podstawowa piłka do ćwiczeń i rehabilitacji charakteryzująca się dużą wytrzymałością i solidnością wykonania.

Sissel Ball to podstawowa piłka do ćwiczeń i rehabilitacji, charakteryzuje się jednak dużą wytrzymałością i solidnością wykonania!

Wytrzymała piłka do ćwiczeń, rehabilitacji i długotrwałego siedzenia

Sissel Ball to łatwy w użytku, przydatny w każdym domu przyrząd do ćwiczeń, a także doskonała alternatywa dla klasycznych foteli biurowych lub krzeseł, służąca do siedzenia dynamicznego. Zapewnia on odciążenie kręgów oraz wzmocnienie mięśni pleców, pomaga w utrzymaniu prawidłowej postawy podczas siedzenia.

  • do użytku domowego, w szkole lub na siłowni
  • powierzchnia posiada miłą w dotyku strukturę, wyjątkowo wytrzymałą na otarcia
  • średnica 75 cm
  • nie zawiera szkodliwych ftalanów
  • wytrzymuje obciążenie do 500 kg oraz obciążenie dynamiczne do ok. 75 kg
  • Pompka do piłki gratis.


Jak dobrać rozmiar?

Rozmiar należy dobrać, mierząc długość swojej ręki od ramienia do nadgarstka. Ta odległość odzwierciedla minimalny rozmiar piłki, zawsze jednak wybieraj piłkę o rozmiarze nieco większym!

Zalety treningu na piłce rehabilitacyjnej

Ćwiczenia na piłce przynoszą prawdziwą ulgę w przypadku schorzeń kręgosłupa i zapobiegają pojawianiu się dolegliwości bólowych w przyszłości. Zapewniają wzmocnienie mięśni pleców i całego ciała. Pomagają poprawić nie tylko równowagę, ale i koordynacje ruchową. Osobom odchudzającym się umożliwiają zrzucenie zbędnych kilogramów.

Zdrowe, dynamiczne siedzenie

Spędzamy wiele godzin w pozycji siedzącej – zarówno w pracy, jak i w domu. Skutkiem tego są napięcia i skurcze mięśni, problemy z kręgosłupem (niejednokrotnie prowadzące do poważnych zwyrodnień), układem trawiennym czy układem krążenia. Pomocne okazuje się tzw. dynamiczne siedzenie, wymuszające prawidłową postawę ciała oraz ciągły ruch i ćwiczenie mięśni przykręgosłupowych. Dzięki niemu mięśnie (mimo pozycji siedzącej) nie ulegają zastygnięciu, zmniejszone zostaje ryzyko wad postawy i wielu innych schorzeń oraz zwiększa się wydajność organizmu.

 

Zobacz przykładowe ćwiczenia przy użyciu piłki do ćwiczeń

UWAGA! NIE ZAWIERA SZKODLIWYCH FTALANÓW (uelastyczniaczy)