KUPON -5% "wakacje2017"

Gwarancja

GWARANCJA SISSEL

Produkty SISSEL® to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności, które wynikają z restrykcyjnych warunków produkcji, staranności ich wykonania z wykorzystaniem wyselekcjonowanych materiałów oraz poddawania ciągłym testom i kontrolom. Produkty SISSEL® zostały objęte gwarancją, której szczegółowe warunki znajdują się w KARCIE GWARANCYJNEJ SISSEL. Dodatkowo, oprócz standardowej gwarancji, na wszystkie wyprodukowane w Szwecji poduszki ortopedyczne SISSEL® została udzielona pięcioletnia gwarancja specjalna na zachowanie kształtu.

JAK SKORZYSTAĆ Z GWARANCJI SISSEL?

1) SZYBKO I WYGODNIE
wypełnij formularz w 3 minuty

Wypełnij poniższy formularz zgłoszenia gwarancyjnego lub wyślij e-mailem na adres kontakt@sissel.com.pl zgłoszenie zawierające:

li dane dotyczące wadliwego produktu (nazwa, model, ew. nr partii),
powód zgłoszenia (opis wady produktu),
li swoje dane kontaktowe (w tym numer telefonu oraz adres na jaki po pozytywnym
rozpatrzeniu zgłoszenia mamy przesłać nowy produkt),
li skan lub zdjęcie dokumentu potwierdzającego zakup produktu (np. paragonu lub faktury).

Do zgłoszenia dołącz zdjęcia produktu, wyraźnie wskazujące na rodzaj i charakter wady.

W ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia ze zdjęciami zostanie ono rozpatrzone, a o jego wyniku poinformujemy Cię telefonicznie lub mailowo. Jeśli zgłoszenie zostanie uznane, na Twój adres prześlemy nowy towar za pośrednictwem firmy kurierskiej.

UWAGA! Jeśli do zgłoszenia nie zostaną dołączone zdjęcia wadliwego produktu (lub okażą się one niewystarczające do rozpatrzenia zgłoszenia) skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i wyślemy kuriera, który odbierze od Ciebie bezpłatnie wadliwy produkt w celu jego oględzin.

2) TRADYCYJNIE

Jeśli nie chcesz skorzystać z uproszczonej procedury gwarancyjnej (zgłoszenia online) skontaktuj się z nami telefonicznie – wyślemy kuriera, który odbierze od Ciebie bezpłatnie wadliwy produkt w celu jego oględzin.
Wadliwy towar możesz również samodzielnie przesłać na adres naszej siedziby – Sissel Dystrybucja Bartosz Tomala, ul. Dewajtis 3, 01-815 Warszawa).

Do przesyłki dołącz pisemne zgłoszenie zawierające:

li dane dotyczące wadliwego produktu (nazwa, model, ew. nr partii),
li powód zgłoszenia (opis wady produktu),
li swoje dane kontaktowe (w tym numer telefonu oraz adres na jaki po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia mamy przesłać nowy produkt),
li skan lub zdjęcie dokumentu potwierdzającego zakup produktu (np. paragonu lub faktury).

Możesz skorzystać z naszego pobierz formularz gwarancyjny – wystarczy go wydrukować i wypełnić.

W ciągu 14 dni od otrzymania wadliwego produktu zgłoszenie zostanie rozpatrzone, a o jego wyniku poinformujemy Cię telefonicznie lub mailowo. Jeśli zgłoszenie zostanie uznane, na Twój adres prześlemy nowy towar za pośrednictwem firmy kurierskiej.

FORMULARZ ZGŁOSZENIA GWARANCYJNEGO

Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko 3 minuty
Zdjęcia produktu
(dodaj załącznik)
Dowód zakupu**
(dodaj załącznik)