Gwarancja
GWARANCJA SISSEL
Produkty SISSEL® to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności, które wynikają z restrykcyjnych warunków produkcji, staranności ich wykonania z wykorzystaniem wyselekcjonowanych materiałów oraz poddawania ciągłym testom i kontrolom. Produkty SISSEL® zostały objęte gwarancją, której szczegółowe warunki znajdują się w KARCIE GWARANCYJNEJ SISSEL. Dodatkowo, oprócz standardowej gwarancji, na wszystkie wyprodukowane w Szwecji poduszki ortopedyczne SISSEL® została udzielona pięcioletnia gwarancja specjalna na zachowanie kształtu.
JAK SKORZYSTAĆ Z GWARANCJI SISSEL?
Wypełnij poniższy formularz zgłoszenia gwarancyjnego lub wyślij e-mailem na adres kontakt@sissel.com.pl zgłoszenie zawierające:
dane dotyczące wadliwego produktu (nazwa, model, ew. nr partii), powód zgłoszenia (opis wady produktu), | |
swoje dane kontaktowe (w tym numer telefonu oraz adres na jaki po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia mamy przesłać nowy produkt), | |
skan lub zdjęcie dokumentu potwierdzającego zakup produktu (np. paragonu lub faktury). |
Do zgłoszenia dołącz zdjęcia produktu, wyraźnie wskazujące na rodzaj i charakter wady.
W ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia ze zdjęciami zostanie ono rozpatrzone, a o jego wyniku poinformujemy Cię telefonicznie lub mailowo. Jeśli zgłoszenie zostanie uznane, na Twój adres prześlemy nowy towar za pośrednictwem firmy kurierskiej.
UWAGA! Jeśli do zgłoszenia nie zostaną dołączone zdjęcia wadliwego produktu (lub okażą się one niewystarczające do rozpatrzenia zgłoszenia) skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i wyślemy kuriera, który odbierze od Ciebie bezpłatnie wadliwy produkt w celu jego oględzin.
FORMULARZ ZGŁOSZENIA GWARANCYJNEGO
Jeśli nie chcesz skorzystać z uproszczonej procedury gwarancyjnej (zgłoszenia online) skontaktuj się z nami
telefonicznie – wyślemy kuriera, który odbierze od Ciebie bezpłatnie wadliwy produkt w celu jego oględzin.
Wadliwy towar możesz również samodzielnie przesłać na adres naszej siedziby – Sissel Dystrybucja Bartosz Tomala, ul. ks. bpa Bednorza 2a-6, Budynek D, 40-384 Katowice).
Do przesyłki dołącz pisemne zgłoszenie zawierające:
dane dotyczące wadliwego produktu (nazwa, model, ew. nr partii), | |
powód zgłoszenia (opis wady produktu), | |
swoje dane kontaktowe (w tym numer telefonu oraz adres na jaki po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia mamy przesłać nowy produkt), | |
skan lub zdjęcie dokumentu potwierdzającego zakup produktu (np. paragonu lub faktury). |
Możesz skorzystać z naszego – wystarczy go wydrukować i wypełnić.
W ciągu 14 dni od otrzymania wadliwego produktu zgłoszenie zostanie rozpatrzone, a o jego wyniku poinformujemy Cię telefonicznie lub mailowo. Jeśli zgłoszenie zostanie uznane, na Twój adres prześlemy nowy towar za pośrednictwem firmy kurierskiej.